۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۱:۴۶

معاون اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان:

شناسایی اضافه تناژ بار در جاده‌های خوزستان افزایش یافت

شناسایی اضافه تناژ بار در جاده‌های خوزستان افزایش یافت

اهواز- معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان گفت: در فروردین‌ماه سال جاری، شناسایی اضافه تناژ بار در محورهای این استان ۳۰ درصد افزایش داشت.

فواد غزیعلی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مقدار ۶۳۱ تن بار بیش از ظرفیت مجاز در فروردین‌ماه امسال توسط ۴۳ کامیون شناسایی شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد ۳۰ درصدی را نشان می‌دهد.

وی با تأکید بر اینکه تخلف این کامیون‌ها به کمیسیون‌های مربوطه ارجاع داده شد، افزود: طرح شناسایی برخورد با متخلفین اضافه تناژ در قالب گشت‌های مشترک به اتفاق پلیس‌راه استان در همه محورها به خصوص در مبادی بارگیری معادن انجام می‌شود.

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان، از صدور یک هزار و ۶۲۶ پروانه عبور بارهای ترافیکی در فروردین‌ماه امسال خبر داد و بیان کرد: میزان صدور عبور بارهای ترافیکی در استان نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۱۲ درصدی را نشان می‌دهد.

غزیعلی ادامه داد: در فروردین‌ماه سال جاری تعداد ۶ هزار و ۲۵۶ مراجعه به هفت مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین و نیمه سنگین انجام شد که تعداد پنج هزار و ۱۸۵ خودرو در بررسی‌های صورت گرفته توانستند برگ معاینه فنی را دریافت کنند و یک هزار و ۷۱ خودرو نیز مردود شدند.

کد خبر 5202628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha